در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر. برای استفاده از هر یک از روشهایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتا طولانی است.

و مهمتر از همه اینکه اکثر روشهای مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا هیچ جذابیتی نداشته و این خود باعث میشود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند.

در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب برسد و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (Rubi) است.

 

روند آموزش زبان انگلیسی در نرم افزار روبی چگونه است؟

مغز انسان در اثر تکرار یک رخداد قابل تحلیل، برداشت خود را در ابتدا به حافظه کوتاه مدت و سپس در بازه زمانی کوتاهی به حافظه بلند مدت انتقال داده و به اصطلاح ملکه ذهن خواهد کرد. نرم افزار روبی از این قابلیت مغز انسان بهره گرفته و جهت آموزش زبان انگلیسی، از آن استفاده میکند. به این صورت که مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره، ضرب المثلها و موضوعات متنوع دیگر، با تکنیکی خاص و زمانبندی قابل تنظیم، در قالب یک رخداد تکرار پذیر به شما نمایش داده می شود و در نتیجه پس از سپری شدن مدت زمان کوتاهی برای همیشه در حافظه بلند مدت مغز شما حک خواهد شد.

 

چگونه از روبی استفاده کنم؟

روش استفاده از نرم افزار روبی بسیار ساده و لذت بخش است. به این صورت که پس از دانلود و نصب نرم افزار بر روی رایانه خود، روبی به صورت اتوماتیک اجرا و از سمت راست و پایین صفحه نمایش، ظاهر می گردد. جهت آشنایی کامل و استفاده صحیح از نرم افزار، به بخش راهنما مراجعه کنید. شما می توانید با پیوستن به جمع کاربران روبی، از امـکانـات مخصوص کاربران استفاده نموده و همچنین از آخـریـن رویـدادها و تازه ترین تغییرات در نسخه های مختلف نرم افزار مطلع گردید.

 

جهت دانلود نرم افزار روبی بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانــــــلود

 

 

 

منبع : سایت نرم افزار